pátek 17. září 2010

Spain III. - Best shoes ever :)

Ve Španělsku jsem taky nakupovala žejo :)

Prolejzání krámečků se vyplatilo když jsem v jednom narazila na botky Vivienne Westwood for Melissa! :) No musely bejt moje žejo... Já po těhle plastovkách pokukuju už dobu nejen po těch od VW ale i po těch jen Melissa - především po těch s Malým princem....ale tyhle mě zasáhly víc :) Já prostě miluju červený boty :) No takže jsem super šťastná! (Kazí mi to jen to že je vytáhnu asi až na jaře....sákra já chci babí léto!!!) 

Dále jsem si pořídila novou kabelušku jednoduchou černou koženou....fotky brzo :) A pak ještě svetřík rozkošný srdíčkatý a ultra harémský kalhoty :) No udělala jsem si řádně radost!

Dnes teda je fotky botiček focený ještě ve Španělsku... Zjistila jsem že jsou velmi vhodný ke kombinaci s rudou rtěnkou :)

A jinak - mám zase angínu je mi blbě ležim a strašně mě to otravuje!!! Tak koukám na Hvězdnou bránu a čtu Zaklínače a blogy a hraju si s fotkama a tak...

Co děláte vy když jste nemocný? Máte rády červený boty? A Vivienne Westwood?

Mějte se nádherně a pijte zázvorovej čaj aby jste nebyly nemocný!

Alice

Omluvte mé mokré vlasy neměla jsem fén a spěchala jsem na koktejl :)

Já ty šatičky fakt zbožňuju :)

Nejkrásnější :)

A voněj! :)

Teď mě mrzí že jsem si ty vlaštovičky nekoupila...

12 komentářů:

  1. Jsou ty botky pohodlný? Mně se líbí tyhle tvoje moc. Já jsem právě v Brně narazila taky na obchůdek s botama Mellisa a pár se mi jich opravdu líbilo. I ty s Malým princem jsem viděla :) tvoje jsou ale kouzelné. A na té první fotce, jsi teda fakt kočka. Děsně jsi v těch šatech a červené rtěnce prokoukla! (brada na stole)

    *brzy se uzdrav

    OdpovědětVymazat
  2. ty boty jsou dokonalý a tobě to tady strašně sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Juhů, plastovky! Jak voní a jak se nosí? Rudá rtěnka samozřejmě super, to nemusím psát, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem chtěla od Vivienne ty na podpatku, už ani nevím, proč jsem si je nekoupila. a červenou rtěnku nos častěji, sekne ti!

    OdpovědětVymazat
  5. První fotka naprostá dokonalost, vypadáš úchvatně! a botky SMART nejvíc ever vůbec:XDDDD červenou mám moc ráda, rudou rtěnku taktéž, ale páč jsem brunetka, ale s velmi světlou pletí, příliš mi nejde:(

    OdpovědětVymazat
  6. Lindi - jo jsou pohodný docela - přece jenom kůže to není :) a dík!
    Xpixiex dík! :)
    Evi - voněj trochu jako žvajkačy pro děti a nosej se suprácky!
    Vell - jo ty podpatkavý se mi strašně moc líběj le tom krámku je moc neměli a já stejně íc využiju placatý :) a dík!
    Foly - nejsou plastový boty jako plastový boty :)
    Teri - děkuju!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Boty jsou krásný, tetování na noze ještě lepší:-) Já už jsem nebyla nemocná ani nepamatuju, ale když jsem, tak si furt něco čtu a otravuju lidi kolem a chci po nich, aby mi kupovali ty nejvíc prasácký jídla, aby se mi vrátila životní energie:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Terez dík! :) já sem taky už přečetla asi čtyři knížky :) a s tim jídlem - já vyždauju předeším Jesenku :D

    OdpovědětVymazat
  9. ty botičky jsou úžasný už jsem je v obchodě viděla ale odvahu na ně nemám

    OdpovědětVymazat
  10. Vyfoť svetřík s harémkama a dej typy na kozačky a zimní bundy 2011. bitky kŕsné a rtěnku mohu jen doporučit. Máš styl a jako málokdo můj obdiv!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.