čtvrtek 16. prosince 2010

SW

Moc se omlouvám že sem se dobu neozvala... Nemám žádnou kvalitní výmluvu na moc učení nebo pečení cukroví... Akorát prostě přijel kamarád zo Slovenska po roce na návštěvu do Ústí takže si asi představte co se tady od úterý dělo :) Dneska večer odjel takže jsem hodná holka a jsem v 11 večer doma a píšu vám...

Chtěla jsem dneska něco outfitového... Bohužel celé odpoledne strávené v hospodě/kavárně/hospodě nenabídlo lepší místo k focení než onu okachličkovanou místnost...no omlouvám se... Ještě se nabízely zkušební kabinky v obchoďáku ale to už máte nastejno :D Tákže - mám svou v současnosti nejoblíbenější sukni kterou nosim skoro furt (h&m), triko který vyjadřuje mou lásku k Star Wars (taky h&m) a vysoký a hlavně teplý ponožky který ochraňujou moje nohy před jistym zmrznutim (nevim odkud)... A mám důležitou otázku: Chtěli byste takové fotky mého ohadření častěji? Hmm??? (Asi by jich dost bylo z týhle místnosti vzhledem k tomu že na Hnátě trávim skoro každej večer... :D Ale budu se snažit i o lepší...) Povídejte přehánějte!

Zítra vyrážím domů (Ústí - Jablonec) a jsem teda vážně zvědavá jak dojedu... Přece jenom nasněžilo opravdu moc pěkně a známe ČD žejo... Blbý je že nemám mobil (pořád někde nechávám nabíječku) a jestli se někde zaseknu tak nebudu moct ani volat o pomoc! Nemůžu než doufat že všechno bude v pohodě případně že mě někdo nechá zavolat... No držte palce :)

A o víkendu snad už konečně lyžování! A taky to cukroví :) Hm a taky hodně učení se na zkoušku z paleografie....grrrr!

A co vy? Co plánujete na poslední víkend před Ježíškem? Už jste letos postavili sněhuláka? Já ne - a musim to napravit! :)

Mějte se pěkně!

Alice

Jsem celá nakřivo...

...a dochází mi palivo.... (co to je sakra za písničku?)

Tak asi tak :)

A drazí koukněte na tohle protože to je prostě rozkošný :D Musim si to pořád zpívat :)

19 komentářů:

  1. Alica tebe by mal niekto zaplatit stylistu a nie, ze ty by si mala radit ostatnym ako a co kombinovat...

    A BTW tu na SVK tú reklamu nenavidime a ta vianocka vyzera ako hovno...

    OdpovědětVymazat
  2. no nikomu nic neradim... a souhlas - vypadá uplně jak hovno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to líbí. Hodí se to k tobě a tečka.
    Chválící anonym ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju šťastnou cestu a doporučuju zabalit termosku s nějakým tekutým zahřívadlem a čokoládu...nikdy nevíš :-) A já letos sněhuláka už postavila, i s mrkví!

    OdpovědětVymazat
  5. to tričko je neskutočné:) Nemám veľmi rada tričká s potlačami, ale ak je to takéto milé, chutné, infantilné, tak tomu podľahnem aj ja!

    OdpovědětVymazat
  6. haha ta reklama mne taky bavi .)) nastesti si ji ale zatim nezpivam :)) vcera melo zpozdeni i pendolino, 30min, skandal :)) a pritom bylo tak krasne, zadna chumelenice.. no jeste ze uz jsem doma.. zavidim lyzovacku!

    OdpovědětVymazat
  7. Žádám víc fotek tebe :) doufám, že tu úterní zkoušku zmákneš, když nám mrcha zhatila plány :D A já obdivuju všechny, co dokáží vyrazit letošní zimu v sukni. Mně je zima i v 5 vrstvách ...

    OdpovědětVymazat
  8. tak jak koukam zlatej student agency. Ja v noci dojela do Prahy z Ostravy a uuplne bez problemu, dokonce jsme dojeli o 15 min. drive.
    btw to triko mne moc bavi.

    OdpovědětVymazat
  9. Koukam dalsi zhubnuta bloggerka, co? ;-)

    Ja mam radsi Startrek nez SW, bych chtela tu kombinezu od picarda

    OdpovědětVymazat
  10. Vzhledem k tomu,že posledních pár týdnů je to samá práce, tak se od zítřka budu věnovat profesionálnímu válení

    OdpovědětVymazat
  11. Nakřivo - palivo, to budou Chinaski :-) Dávno tomu, co se mi líbili, album První signální, první písnička, název si nepamatuju :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ta písnička je od chinasek, chi:D
    chyběj mi tvoje růžový vlasy..

    OdpovědětVymazat
  13. haha, to tricko je paradne a paci sa mi kombinacia s botami.
    Si super

    OdpovědětVymazat
  14. Joll - dík!
    Anonym - děkuju :)
    Blanche - tak to chválim! :)
    Foly - já taky potisky moc nemusim ale Star Wars jsou prostě neodolatelný :)
    Simsalabim - bylo to super!
    Lindi díks :) trikem je zapadnout do nejbližší hospody a tam je teplo :D
    Theresa - dík! pro mě je bohužel autobusový spojení ještě náročnější než to vlakový...
    Tesa - jono trochu sem zhubla... a Startrek taky miluju!
    Tereza - v tom bych vyhrála olympiádu! :D
    czech foreigner - děkuju!
    monyk - já to tušila :) dík!
    Katie - nejlepší co? :)
    Ašu - mě taky!!!
    Berry - děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  15. Alice super! Máš talent na to vypadat skvěle v naprosto originálních kombinacích, které by na sebe jen tak někdo nevzal :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Any to mi teda vůbec nepříjde ale dík :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.